miércoles, 23 de mayo de 2012

Compro un portàtil

Decidida a trobar un portàtil normalet amb gravadora BR, entro a la botiga on-line de Sony i trobo un apartat on pots fabricar el teu ordinador a mesura. Es genial i econòmic. A més pots obrir un xat en directe amb una comercial que t’informa de tot el que vulguis saber.

Però més tard descobreixo la zona outlet. Allà està l’ordinador que necesito, un VAIO serie EB4 con 320 GB HDD + HDMI + WLAN reacondicionado i grabadora BR per 616€.

Sense dubtar, decideixo que es el moment i el compro. 3 dies més tard un repartidor de TNT em truca dient que es a la porta de casa i jo no hi soc. Li explico que ja havíem avisat que el portessin a una altre adreça i em respon que ell va en bicicleta i no m’ho pot portar. Que demà vindrà.

*El meu ordinador nou el té un tio que va en bicicleta per BCN i el carregarà durant la seva jornada laboral que espero no sigui de 8 hores?

El dia següent em tornen a trucar: Estic a la porta de casa teva i tu no hi ets. La resposta es la mateixa que el dia anterior i ell segueix anant en bicicleta.

Ja en dijous: Estic a la porta de casa teva i tu no hi ets, així que li he deixat al senyor del bar del costat.

Torno a estar en èxtasi, vaig corrent cap a casa i per sort recupero l’ordinador, molt ben embalat això si. L’engego, espero la instal•lació, començo a utilitzar i....

pluf! El ratolí i els dos botons deixen de funcionar.

No hay comentarios: