miércoles, 30 de mayo de 2012

Ja no tinc ordinador

Truco a la Sony i em diuen que enviï el PC dins un sobre i que me’l repararan. Li dic que es nou i que no el posaré dins d’un sobre perquè el senyor de la bicicleta se’l emporti.


Reclamo que no té ni 10 minuts i que en vull un de nou i diuen que no en tenen més perquè era d’outlet. Els hi dic que em tornin els diners i no posen cap problema.

M’expliquen que haig de deixar el PC amb la caixa i tot a un punt Kiala (busco la llista a la web) i que d’aquí 20 dies em tornaran els diners.

L’envio el dia 24 d’Abril. Truco interessant-me pels meus 600€. Diuen que tranquil•la, que ja l’han rebut però que no em pagaran fins el 24 de Maig.

Aixó no son 20 dies! – Reclamo.
Si, 20 dies laborables.

Tot i així, ja han pasat 36 dies i els diners no arriben.
L'únic que he conseguit es un vale de 50€ per queixarme del servei.

No hay comentarios: