martes, 13 de enero de 2009

Profesor Layton

Doncs no n'havia parlat mai, pero entre tota la meva tecnologia punta es troba també una Nintendo Ds negre que em distreu en les estones de aburriment absolut.

I crec que es un bon lloc on comentar jocs que m'han agradat i realment m'han enganxat, cosa una mica més difícil perque sóc massa estricte amb els jocs.

Doncs volia explicar el joc "El Profesor Layton y la villa misteriosa" un joc de puzzles on som un detectiu privat anomenat Layton i el seu ajudant Luke i hem de trobar el tresor "la manzana dorada" d'un baró que ha mort i que ha deixat algunes pistes al testament. Hem de resoldre tots els puzzles que trobem, tant els que ens dona la gent com els que es troben amagats pel poble (en portes, rellotges, papereres...) per tal de poder resoldre el misteri i poder conseguir, un cop s'acaba el joc, els puzzles adicionals.

Els jocs tenen diferents punts de dificultat i van desde els tipics "quans anys tinc si fa 4 anys tenia el doble que tu fa 18?" o els de moure llumins fins a dibuixar un recorregut perque els veins no es trobin o colocar les reines en un taulell d'escacs o ilusions óptiques.

Proposo un puzzle del joc (dibuixat per mi):

Podeu, amb tres línees (que han d'anar de punt a punt) separar aquests animals perque estiguin tots separats?

No hay comentarios: