miércoles, 11 de enero de 2012

Rabia

El llibre més polèmic d'Stephen King ha sigut el primer que he llegit amb el meu nou Ereader d'Amazon.
Charles Decker, de 18 anys, entra a la classe amb una pistola i mata a la profesora, aganfant als seus companys com a ostatges. Mentre la policia decideix que fer, i els bombers desallotgen l'institut, Charles explica part de la seva infancia als seus companys i comença debats que fan que els seus companys comencin a fer sortir els seus caracters menys agradables.

Al acabarlo vaig dubtar, realment no veig clara la història i com afecta a tots els alumnes. Em trobo en la situació de Ted Johnson i no entenc el meu final.

Llibre ràpid de llegir i bastant light, tampoc es un dels millors del autor, pero m'encuriosia el fet que durant uns anys, el propi autor, prengués la desició de deixar de vendre'l.
Segons la història, no he pogut acabar de decidir si es una llegenda urbana o realitat, en els casos de joves que van matar a companys d'institut a USA, tots ells reconeixien haver llegit el llibre (tot i que fos publicat al 1977 i els actes no es van produir fins als 90) i fins i tot alguns en tenien l'exemplar a la taquilla.
Al saber'ho, Stephen King va demanar que el llibre es retirés de totes les botigues  i no va deixar que se'n fes cap adaptació al cinema. 
A dia d'avui la historia es pot comprar a qualsevol llibreria, pero a USA està descatalogat desde 1996.

No hay comentarios: