martes, 17 de enero de 2012

On és Wally

De petita era una fan buscadora de Wallys. Tal era el punt que un cop trobats tots els Wallys, complements, amics, i altres enigmes es van veure obligats a comprar "Busca los Xunguis" on hi havia moltes més coses a subrallar.

L'altre dia, passejant amb un amic per Passeig de Gracia va dir que volia entrar a La Casa del Llibre. Vaig dirli que si, resignada, pensant que perquè volia jo cap llibre en paper si ja tinc un ereader, pero ho vaig veure com una oportunitat per xafardejar titols que em poguessin interessar.

Quina és la meva sorpresa quan, després de mirar i remirar totes les seccions trobo ¿Dónde está Wally? edició de buxaca, un recopilatori amb els 5 llibres de Wally.
(Si, existeixen 9 llibres, pero aqui només hi ha els de busqueda, no entren ni el poster, ni les activitats, ni les pegatines).

Que havia de fer?

Si, ja és a les meves mans i podré tornar a buscar Wallys sense parar, aquesta vegada amb postits a les págines i un llapis per poder resoldre sense parar al llarg de la meva vida.

Existeix també la edició en català, peró la portada es més lletja.

No hay comentarios: