miércoles, 5 de octubre de 2011

Llegint True Blood

Aquest dissabte em vaig fer amb els dos primers llibres de la sèrie de Charlaine Harris, d'on es basa la sèrie televisiva True Blood. Els llibres són una col•lecció de 12, i els quatre primers son els utilitzats en les 4 temporades de la sèrie de TV.

Pensant en que potser serien avorrits, no pel contingut sinó perquè ja he vist les temporades, em va sorprendre gratament que no tot el que passa a la sèrie passa al llibre, i algunes de les accions no es resolen d'igual manera.
Per exemple, Tara, la amiga de Sookie amb molt protagonisme a la sèrie, no apareix fins al llibre dos i es més anecdòtic que una altre cosa.

També s’ha de reconèixer que moltes coses guanyen de manera visual al llibre. El tema de la Hermandad del Sol no és ni molt menys tant espectacular al llibre com a la pantalla i la mènada és un simple apunt que es resol de manera més aviat sencilla.

Tot i així la relació entre Sookie i Bill té la mateixa essència, Eric és encara més descarat als llibres i les pàgines enganxen de tal manera que avui mateix aniré a comprar el tercer i quart volum.
Són fàcils de llegir, ràpids i sense gaire complicacions, pel que la lectura és amena i divertida.

Del que tinc més ganes es de començar a llegir els que no s’han gravat i per tant m’explicaran coses noves tot i que no podré imaginar amb una cara diferent a la d'Anna Paquin i Stephen Moyer (dos actors que m'encanten en els seus papers).

La col•lecció completa és la següent:

Muerto hasta el anochecer
Vivir y morir en Dallas
El club de los muertos
Muerto para el mundo
Más muerto que nunca
Definitivamente muerta
Todos juntos y muertos
De muerto en peor
Muerto y enterrado
Una pizca de muerte
Muerte en família
El día del juicio final.

Després he pensat que potser llegiré les col•leccions Harper Connelly (4 llibres) i Aurora Teagarden (8 llibres reduïts a 2 recopilatoris que no tinc clar que s’hagin traduït) de la mateixa autora.

De moment entreteniment garantit!

No hay comentarios: