miércoles, 15 de junio de 2011

True Blood

Últimament em queixava perquè no trobava series al meu gust, i mentre esperava que tornessin a començar les temporades de El Mentalista i Dexter vaig estar una mica perduda. Vaig seguir alguns consells però cap de les aportacions que vaig rebre em van fer prou feliç com per seguir mirant-les. Vaig desterrar Californication per ser massa “fresca”, vaig descartar Crónicas Vampiricas per ser massa nyonya, i vaig avorrir Hijos de la Anarquía com a una pel·lícula llarga i avorrida sense acció ni emoció.

Em trobava perduda començant series contínuament sense cap sentit fins que un dia la llum va arribar a la meva pantalla de 200Hz amb True Blood. I vaig posar el segon i el tercer capítol, i com era tard vaig sopar i vaig anar a dormir. I el segon dia vaig mirar el quart, el cinquè i el sisè capítol, i com havia de treballar vaig sopar i dormir, fins a les 18h del dia següent que vaig repetir la seqüència. Així fins que havia vist els 36 capítols que formen les tres temporades existents fins el dia d’avui. 

Basada en la serie de 15 llibres The Southem Vampire Mysteries (que estic desitjant llegir) de Charline Harris, l’acció succeeix a Bon Temps, un poblet de Luisiana. Els temps han canviat una mica i ara la societat a d’aprendre a viure amb els vampirs, que han sortit dels amagatalls i conviuen feliçment amb els mortals.


Sookie es la cambrera del bar de Bon Temps, i la seva il·lusió es conèixer a un vampir. Ella tè poders telepàtics i pensa que potser tindrà més en comú amb els vampirs, que son diferents com ella, que amb els humans.

I a partir d’aquí es com durant la primera temporada coneix a Bill, un vampir que només veu True Blood (beguda fabricada a Xina amb gust a sang), i comença una relació amorosa amb ell. En paral·lel varies morts al poble assenyalen com a culpable a Jason, el germà de Sookie, i el veritable assassí comença una llarga cursa per matar a la protagonista.


A la segona temporada comencem a conèixer secrets més obscurs dels personatges que acompanyen a Sookie, els companys del bar i del poble, i agafen més protagonisme els vampirs de Vamptasia, el bar de vampirs de la zona. A més de la trama per trobar a Godric, el sheriff vampir de la Zona 9, i el més vell dels vampirs d’USA, Jason ingressa a la secta de la Comunitat del Sol, que basa els seus principis en matar a tots els vampirs del món, i Maryann, una mènada, es dedica a capgirar tot el poble entrant en les ments dels ciutadans. 

A la tercera temporada, i al més pur estil Crepusulo, apareixen els homes llop, i descobrim què és realment Sookie i perquè tots els vampirs tenen tant interès amb ella. 

 
S’espera que a la quarta temporada, i seguint amb l’ordre dels llibres, apareguin les bruixes, però això ho sabrem a partir del 26 de Juny.

Mentrestant us recomano que us poseu al dia i no deixeu per demà tot el que pugueu veure avui.

Nota: 9

No hay comentarios: