viernes, 21 de enero de 2011

Aprenent a cosir

Desde novembre, quan em van regalar una màquina de cosir, em volia possar a fer alguna cosa pero no sabia ben bé què. L'altre dia buscant per internet vaig trobar una web que explicava com fer una bossa per portar la roba interior ordenada a la maleta. Una sencilla bossa amb una part de plàstic per veure l'interior.

Vaig anar a comprar el material que em faltava però la veritat es que vaig fer un desastre.
Avui he anat a comprar més material i ho he intentat arreglar, i crec que el resultat no està malament per ser el meu primer invent amb la màquina.
Tenia ganes d'ensenyar'ho així que, aquí ho tenim:

El material principal era: tela, tisores, cordó, plàstic, guix, fil i agulla.
Però després també he necesitat: feltre de colors.
Primer vaig agafar la tela i un cop tallada en dos quadrats vaig agafar una de les parts i li vaig fer un forat (del tamany d'un DVD).
Després vaig agafar un plàstic (no en tenia cap de comprat i vaig aprofitar l'emboltori dels tovallons de paper).
El resultat va ser un desastre, perquè a més de que no ho vaig cosir gens recte, el plàstic era massa fi i es va partir en alguns punts.
 Després vaig cosir amb la màquina les dos teles, tres dels costats, deixant la part de dalt sense cosir:
Després vaig cosir la part de dalt per on després ha de correr el cordill:
La veritat es que ho vaig cosir massa petit, sense pensar que havia de passar el fil i ho vaig haver de fer altre cop, per aixó la bossa no es del tot quadrada.

Amb una agulla gran (que es pot veure a dalt al costat de les tisores) he passat el fil. (Aixó ja ha sigut avui en un intent de resoldre el desastre).
I després he tallat els feltres seguint un petit patró que habia dibuixat al ordinador. I ho he cosit tot (aixó si, a mà).
I el resultat final?

Potser faltarà enganxar uns brillants de reflex als ulls, però això en tot cas amb pega :)

2 comentarios:

SaMtRoNiKa dijo...

doncs no està gens malament, tenint en compte que jo només he arreglat uns pantalons i he fet un porta clinex lo teu es de pofesionals! jejej jo a veure si li faig una funda a la tableta que fa mil anys vaig comprar tela i allí està, morta de riure ^^

muas

Palillo dijo...

fer fundes no es difícil, encara que ho facis molt malament, com després gires la tela no es veu ;)

i gracies per lo de que no està gens malament, veient com treballes tu ès tot un honor!