martes, 27 de octubre de 2009

Gol TV

Ja tinc GolTV, i jo que pensava que només calia anar a la botiga i comprarl'ho.. inocent.

Fa 2 setmanes no quedaven GolTV a les botigues, et miraven com si fossis boig i et deien:
- Buff.. doncs.... no sé quan en fabricarán més, apuntat a la llista.
Jo marxava i pensava: Tampoc corre pressa.

Pero el dissabte 17 vaig pasar per MediaMarkt i vaig entrar a preguntar si en tenien (sabent que em dirien que no).
Em diuen: Si, clar que en tenim! i jo penso: Doncs nose perque ho veus tant clar..
La següent pregunta és: quina tele tens? perque com no tinguis l'últim model t'has de comprar el decodificador i d'aixó si que no en tenim!.
m... penso i li dic que tinc la Bravia Z4500.

S'ho mira al ordinador i diu: de moment tens sort.. només funciona amb Bravia i amb Philips (crec) pero... la teva tele no surt a la llista, es que clar!.. la teva tele es de Nadal i només serveix per les teles que van sortir al Juny!
Penso: Vale vale, perdona per no tenir l'últim model!

S'em acosta un home que pululava per allà i m'explica que hi ha dos targetes, la de GolTV i una de Siemens igual pero que més endavant em servirá per si fan més canals de pago (imatge).
Xerrem una bona estona i també m'explica que funciona a moltes més teles sense decodificador pero no sap si la meva es a la llista, que ho miri a Internet.
També em diu que en el cas que no funcioni i m'hagi de comprar el decodificador mai veuré el GolTV amb alta deficinió.

Amb tota aquesta informació i els preus tornem a casa.
Tarjeta GolTV = 90€ (primer mes de 15€+IVA gratuit)
Siemens = 75€

A casa busco per Internet i un home asegura que a la meva tele funcionará perfectament.
Trobo molts foros amb llistats interminables de televisors, hem passat de 10 models (els que posa a la tarjeta de GolTV per radera) a 60 com a mínim.
Es veu que botigues com Corte Inglés han donat d'alta una tarjeta i s'han dedicat a probarla en totes les tv que tenen (ben fet per la seva part).

Pero... Que faig? la compro i em dono d'alta? i si no funciona? ja no em podré donar de baixa! i els codificadors estan agotats!

El dimarts vaig a la Sony a preguntar sobre una tele pel meu avi i de pas pregunto per la tarjeta.
Només tenen la Siemens a 9o€ i no tenen gaire idea.
Els i dic que a totes les botigues la tarjeta surt per 75€ i em diu que passi al dia seguent que intentará baixar el preu.
Com no tinc pressa i haig d'anar a comprar la TV m'espero.

Dimecres 21 torno i em diu que no me la rebaixa, així que vaig al Miró i compro la Siemens.
Al arribar a casa truco al teléfon de GolTv: 902 433 601 espero 10 minuts i penjo (per cert la música d'espera es infernal i a sobre no m'atenen).
Probo de donarme d'alta per Internet i en 10 minuts ja puc veure el patit del Barça (llástima que vem perdre).

Conclusió: "qui no s'arrisca no pisca".
Perque coi GolTV no ens diu el llistat real de les televisions on SI funciona?


2 comentarios:

sil dijo...

perque aquestes coses sempre et passen a tu?
l'home que pululava era un client?
existeixen els alienigenes?
el madrit va perdre per 4 gols juas juas contra un nobody

Palillo dijo...

SIL: el pupulador era un client que necesitava parlar amb algú del tema.

quines coses em passen?

Alienigenes? Potser en venen a Mediamarkt!

VIVA EL ALCORCON!!