lunes, 26 de octubre de 2009

Disney View: Un gran invent?

Recent comprat el Blueray de la Blancanieves, he de dir que la remasterització d'aquesta película es molt diferent a les altres.
Esperava una gran diferencia de calitat i tot i que si que hi és en el moviment de personatges en primer pla, el reste son paisatges acuarelats i totalment estátics, tot i que ... suposo que ja han fet prou contant els anys que té la pel·licula.



Pero aixó ho volia deixar per més endavant, avui volia parlar del Disney View, invent creat per Toby Bluth, que serveix per: omplir els costats negres de la pantalla (quan les películes son a 4:3 con Blancanieves o Pinocho) amb "meravellosos" dibuixos "creats per millorar la calitat de la película".


Sincerament he de reconeixer que la primera vegada no ho vaig veure perque estava massa enfresacada mirant amb facinació el meu nou BR i fixantme en que m'havien canviat l'audio (després vaig trobar el sudamericà i em vaig quedar tranquila) i més tard amb els fons acuarela i com coi han pogut treballar tant els moviments i com destaquen del fons, pero quan ho vaig veure... no vaig poder parar de mirar.

Si no volien fer com en altres películes que han agrandat l'amplada del negatiu, no era més fácil deixar'ho negre, com tota la vida i veure la película cuadrada?

(Espero poder penjar aquesta nit les de la Blancanieves desde la meva TV.)

No hay comentarios: