miércoles, 15 de octubre de 2008

MISERY

Publicada al 1987. Com sempre tinc la edició debolsillo.

Una de les grans noveles per exceléncia, tant recomenable pel llibre com per la película, molt ben interpretada per Kathy Bates.
Ens explica la historia de Paul Shendon, un escriptor que té un accident i queda amb estat molt greu. La seva gran admiradora, la metjesa Annie Wilkes, fanática dels llibres de Misery que escriu aquest actor, el porta a casa per cuidarlo. Pero sembla que la metjesa no li interesa tant que es curi com que escrigui un nou llibre, i fará tot el posible per deixarlo incomunicat i sense força per res.

El que més recordo es que un dia de petita els meus pares van dir: ves a dormir! i em vaig quedar radera la porta espiant la tele, amb la desgrácia que vaig veure una de les imatges més desagradables de la pelicula, bueno, la més desagradable!. Tot va quedar així fins que de gran vaig agafar el llibre i vaig començar a llegirlo i en un moment donat llegeixo aquella terrible imatge.

Si no us agrada llegir, mireu la película, no us decebrà.

4 comentarios:

Anna dijo...

ui, a mi no em va agradar ni el llibre ni la pel·lícula!

Palillo dijo...

uala! doncs molt malament. ella es super dolenta!

Anna dijo...

jo no et discuteixo la maldat de la dona, només que el llibre no m'agrada!

Palillo dijo...

volia dir que la maldat de la dona fa que sigui tant horrible que per aixó el llibre m'agrada. i la peli esta molt ben aconseguida amb aquesta actriu