lunes, 15 de septiembre de 2008

La Sirenita al móbil


Si es que les noves tecnologies, per molt que les critiquin, sempre tenen algo de bo.
I es que desde la compra del meu Nokia E65 (limited internet edition, amb targeta de 512Mb) i el Nokia N95 de 8Gb de la meva parella, un gran mon s'ha obert a casa nostra.

Amb un nou FABDecrypter, pots agafar les teves pelis preferides i colocarles al teu móbil d'última generació, a la Nintendo...

I així ho hem fet, DVD de La Sirenita "en mano" i rere una nit de treball informatic ara, sempre que m'aburreixi, puc agafar el meu petit controlador de trucades i mirar a pantalla completa la meva peli preferida de Disney.

Recomanacions: Per poder fer aixó es necesari que el móbil tingui una targeta externa mini/microSD de 512 o més MB, o sigui un N95 que té memoria interna de 4 i 8 Gb.

3 comentarios:

Anna dijo...

ràbia ràbia! he de mirar si el meu mòbil pot tenir targeta...

Palillo dijo...

m.. lo dudo.... lo dudo mucho....
es el que té comprarse un móbil que va sortir fa 3 anys, es molt mono, et queda molt bé, pero targeta....

Anna dijo...

però és rosa... això ho compensa tot :D