domingo, 7 de septiembre de 2008

Cementerio de animales


Escrit el 1983 per Stephen King, la meva edició es la quarta 82006) de deBolsillo

Un llibre brutal!
Direu: En aquesta noia li agraden tots, però no es això, es que primer estic comentant els que més m'agraden o els que m'estic llegint recentment. Peró el següent post ja el faré d'un que no m'agradi .
Aquest me'l vaig llegir aproximadament fa un any quan un company de la feina em va dir: ostres, i "Cementerio de animales" no te'l has llegit, ves al Fnac i compra'l ara mateix.

Ens explica la historia de la família Creed quan es traslladen a viure a Ludlow davant d'una carretera molt perillosa. Curch, el gat de la filla Eileen, mor atropellat per un camió a la carretera. Ara tenen dos opcions, acceptar la mort del gat o descobrir un antic cementiri indi que pot tornar la vida.
El dia següent el gat torna a casa però més zombi que viu.
Ignoren que el descobriment del cementiri pot portar moltes desgracies a la seva vida, sobretot tenint un fill (Gage) i una carretera plena de camions.

Una gran classe de com no es pot canviar el destí de les nostres vides.

"Lo que adquieres tuyo es, y más tarde o más temprano vuelve a ti"

2 comentarios:

Anna dijo...

ui, doncs ja me'l deixaràs.

Això em recorda aquell conte d'una parella de vellets que demanen tres desitjos i tots els surten malament. EL primer no recordo quin era, però el segon era que el fill, mort a la guerra, tornés a casa. Com en el llibre aquest, torna com a mort vivent, i l'últim deig es que es quedi tot com abans de demanar els desitjos.

Palillo dijo...

doncs si, lliga bastant amb la historia, llàstima que aquí no poden tornar enrere.

Apart esta molt ben explicat i quan et relata com es o l'actitud que tenen els mortsvivents t'en fas una clarissima imatge.