lunes, 14 de febrero de 2011

Aprenent a cosir II

Després de l'aventura de la bossa, vaig començar un nou projecte: una manopla (però la petita, no la de posar la mà dins).
La idea sortia d'un patró que vaig baixar d'internet que no tenia pinta de difícil.
Vaig retallar la forma i la vaig dibuixar a la tela:
Vaig fer una pila: tela negre, floca (no recordo el nom exacte ), una altre tela negre, i la meva tela de cuadres.
Aquí s'ha d'anar amb mil ulls, perquè si les poses al revés, al girar'ho no estarà del dret. (Ho vaig repetir 3 vegades).

Un cop vaig conseguir l'ordre correcte em vaig animar a posar el bec:
Si us animeu a intentar'ho us diré que el bec s'ha de posar en direció contraria al que vaig fer jo, sinó al girar'ho queda a dins.
Un cop cosit amb la máquina, deixant un trocet sense fer, li donem la volta.
Ara acabem de cosir el trocet que falta (existeix un punt invisible que si en sabeu una mica podeu fer perque quedi millor)


A més li afegim una goma per poder'ho penjar:
(El millor hagués sigut cosir'ho amb fil blanc...i amb més gracia).

I el resultat de la primera proba és:

He de reconeixer que va quedar molt gustoset, però no gaire bé.
Ara que sé els trucs, puc tornar'ho a probar, posant el bec al seu lloc i decorant la part de dalt per incloure els ullets i les ales.
Ja tinc el coneixament, només falta tornar'ho a posar a la pràctica (que segur ho farè molt aviat).



No hay comentarios: