martes, 18 de mayo de 2010

Toy Story I i II en BR

Ja la tenim aquí!!

Resulta que, com ja he detallat alguna vegada, volia les pel·lícules sueltes cada una amb la seva caixa de cartró, i en aquest cas era més barat comparar el pack.

Així que em vaig dirigir al Mercat de Sant Antoni i el noi em va cambiar els meus dos DVD i 10€ per Toy Story 2 amb caixa individual.
Pero la 1 no la tenia. Llàstima.
Em dirigeixo al MediaMarkt i allà si que la tenim, a 27'95€.

He de destacar dels dos BR que a més del DVD porten "noves notícies" de Toy Story 3.

Un porta el trailler vist per tots a dia d'avui, i l'altre, tot i anunciar que ens presenta a tots els personatges nous de la pel·lícula, només ens mostra alguns d'ells, menys dels que ja hem vist al blog aquests dies.

Els minifilms d'histories Pixar són molt entretinguts.

No hay comentarios: