martes, 29 de diciembre de 2009

No m'agraden les bromes?

Ahir era un d'aquells dies fatidics en els que esperes no ser el blanc d'un graciós que vulgui descarregar les seves "alegries" amb tu, i et revises i revises l'esquena vigilant que un company no t'hagi penjat una llufa a l'esquena, i es que com més gent sapiga com odies el 28 de desembre, més gent intentarà aproparse a tu per ferte'n alguna.
Pero com aixó ja ho sabia vaig callar i ningú va gosar ferme una broma.
Bé, de fet me'n van fer una, pero em sentar tant malament que no la vui explicar.

El tema es que a la nit vaig posar la gala "inocente inocente" de Antena 3 mentres sopava i arreglava les coses per anar a dormir.

La primera broma no estaba malament, li feien creure a un famós que havia guanyat un barco en una subasta d'internet, venia la policia i li deien que no podia aparcar el veler de 9 metres a un carrer de Madrid i després sortia un xino de dins del barco dient que era el cuiner i ell no sabia on ficarse.

La segona broma (i última que vaig mirar) li feien a la Elena Furiase. Resulta que portaven dies enviant'li regals, osos amb cors, flors, etc... d'un amor secret.
Llavors la convidaven a un programa de la radio i revia un altre regal.
Ella explicaba la situació que se sentia espiada i "acosada" que li feia por que sapiguessin on estava tota l'estona, que ella no havia explicat a ningú que aquell dia aniria a la radio... o_o
Total acabava que un home de 80 anys li deia que estava enamorada d'ella i que no es preocupes, que estava fent un tractament de "juvenilització" i que en pocs mesos tindria 24 anys i ja podrien sortir junts o que viuria per sempre o algo així.

Avui podem llegir a la web: "La joven y popular actriz del internado se ha tenido que enfrentar a un obsesionado admirador que le envía regalos a su casa y ella está muy asustada ya que el hombre le propone ser eternamente joven."

Vaig pensar: Aixó té gracia? Té gracia que a una noia de 21 anys li facin aixó? Una semana sencera de patiment de la actriu ens fa riure?

A mi no.
No m'agraden les bromes?

No hay comentarios: