martes, 24 de noviembre de 2009

Luna Nueva [jo també hi era]

Doncs després de l'amor incondicional que li tinc a l'Edward (que no al Robert Pattinson, si! la majoría de noies del país creiem que el Pattinson només es guapo maquillat de vampir), dissabte vaig ser una de les millons de fans histeriques (marquem diferencies siusplau!) que van anar a veure la segona part de Crepusculo.

Tot correcte, cine ple, llums apagades, veus cridaneres per tot arreu i comença la pel·licula.
Surt l'Edward i la cosa esta tranquila, penso.. mira.. al final estarà calmada la cosa, jo que ja anava a aplaudir :PTot surgeix amb "silenci" (es imposible que un cine ple de noies de 15 anys ho estigui) fins que el Jacob es treu la samarreta i comença l'escandol.

Fiu Fiu.
Aplaudiments.
UEEUEEE!!
I love yu!!
El meu cunyat no sabia si vomitar o morir.
I després d'aquests segons els: SHTTTTTT!!! que solen durar 5 minuts.

M'indigno.
De que ha servit l'amor de la primera pelicula si a la primera de canvi les nenes prefereixen al Jacob perque te musculitos?
I l'Edward?? Que pasa amb l'Edward??

Que si!, que el Jacob es calentet, i no ens vol matar, pero... l'amor esta al interior, no podem decidir.

He de dir que avui al diari Qué posava (no poso el link perque no el trobo):
Pattinson tiene celos del cuerpo de Lautner.
En numerosas ocasiones se ha especulado con la idea de que Robert Pattinson [...] tenia envidia de Taylor Launter [...]. Pattinson lo ha reconocido: tiene celos ... ¡de sus músculos!
"me fastidió mucho su transformación. Me di cuenta de que con mi cuerpo no iba a llegar muy lejos", admitió.

o_o!!

5 comentarios:

Anna dijo...

1. al teu cunyat encara li dura el trauma, no crec que el pugui convèncer per la tercera.

2. ahir vaig veure al Pattinson o com se digui a la presentació de la peli i porta una barba que s'ha cregut que és el lobezno.

3. jo encara no he decidit quin m'agrada més. L'Edward va ser el primer i em faria com peneta que el deixés, però el jacob també em fa peneta.

4. estic esperant la propera pel·lícula que s'amenacin de trencar-se la cara mútuament per l'amor de la bella, i l'escena de la tenda de campanya.

i

Palillo dijo...

jaja serà molt entretinguda la tercera (que per cert ja està grabada).

L'Edward es el primer i l'últim que es lo important, els piltrafilles que passin pel mig ...

- YOGUR - dijo...

Debe ser toda una experiencia asistir al cine para ver una película y quedarse con la impresión de que estás en un espectáculo de strippers con las adolescentes y sus hormonas revolucionadas gritando y silvando al musculitos XD Yo como me vi la peli en casita, sin histeria alguna...

Que conste que estoy contigo, el amor primero por Edward es el que cuenta, Jacob es un lío pasajero para Bella. Al menos eso es lo que se ve en las pelis, que los libros no los he leído.

Un besOte!

Palillo dijo...

jaja me encanta q te impliques en esta historia de amor. jaja

según parece en los libros llega un momento que esta enamorada de los dos y debe decirdir, pero vamos, que si elige el Edward es por lo q decimos, el otro es un rollete.

Anna dijo...

no teneis ni idea... :P

y que conste que no digo que prefiera ni al uno, ni al otro! XD