lunes, 14 de septiembre de 2009

Ofertes i altres packs

Primer anunciar que a FNAC tenen 3x2 en películes BlueRay de Disney i Pixar (tot i que a la web no ho vec anunciat).

Pero a mi aquest pack no em serveix així que... vaig anar a Carrefour buscant la seva oferta 3x2 en Blueray (on entren totes les películes pero la promoció acaba demà) i em vaig fer amb Monstruos S.A., El Intercambio i Gran Torino.

Monstruos S.A.: A la espera de les imatges del análisi de calitat ja us puc dir que es una pasada gaudir d'aquesta película en alta definició. (Si ja es veia bé en DVD, imagina..)
Porta 2 BlueRay, el primer amb la película i els curts i el segon ple d'extres, com: El monstre del mes, tarjetes per espantar i reportatges de la historia, la animació, la música, els escenaris...



El intercambio: Preciosa película basada en fets reals, i tot i que la carátula no l'han treballat gaire, perfecte visionat, so i calitat. Si algú no la vist la recomano.

El so es una cosa que m'agradaria destacar no només d'aquesta película sino en els Blueray en general. A la meva tele, per sentir correctament els programes, solc tenir el volum a 30.
Quan poso un DVD, pujo el volum a 70 per sentirlo aproximadament al mateix nivell, tot i que quan pasa una moto pel carrer em perdo les frases.
Amb el Blueray no existeix aquest canvi, que segur els meus altaveus agrairan.
Si que sols pujar una mica el volum, a 35-38 per sentirte més involucrat en la película, pero per gust, no per necesitat.

Gran Torino: Aquest any Clint ens ha regalat dos grans películes que no poden faltar a una dvdteca. Aquesta es la segona, que, tot i que la traducció es DOLENTÍSSIMA, ens aporta una gran história, on un veterà de la guerra de Corea, veu com en el seu barri cada cop son més els estrangers que hi viuen, i haurà de fer front a la situació.

Molts bons dialegs entre ell i la noia, i la millor frase: Què us passa a tots amb el meu cotxe?


Per si es del vostre interés, modic preu del pack: 59€.
(31 Monstruos, 28 El Intercambio, 23 Gran Torino, i surt a 19€ la película, aprox).

No hay comentarios: