viernes, 4 de septiembre de 2009

El Juego de Gerald

Stephen King, Editorial debolsillo, 2004

Cada cop em costa més trobar els llibres que em falten de King, així que quan vaig veure que a les estanteries del FNAC els quedava un Juego de Gerald el vaig comprar sense pensarm'ho.

Després de Ojos de Fuego i de la experiencia amb els Tommyknockers, vaig agafar la nova compra.

He de dir que encara no he pasat del 3 capítol i no se si ho faré perque cada cop que agafo el llibre m'adormo. Aquest es el primer factor negatiu.
El segon es: si en el llibre només hi surten dos persones i una es mor al primer capítol i la segona està lligada i no pot demanar ajuda... ha de estar molt ben escrit per no aburrirme explicantme les coses que pensa la que esta lligada.. I clar no ho podré comprobar fins que no deixi de dormirme.

La questió que no se si ho podré intentar o pasaré a "La historia de Lisey" que per cert es "debolsillo" pero es més gran de tamany cosa que m'empipa bastant.

Pel que veig en opinions a foros "El joc que m'adorm" a tothom li sembla lent, encara que per gustos, colors!

No hay comentarios: