lunes, 17 de agosto de 2009

Tommyknockers

Escrit al 1987, tinc la primera edició de gener de 2003, Editorial deBolsillo.

Doncs aquest es un dels mitjos llibres que m'he llegit i es que, tot i que el vaig començar a llegir el novembre de l'any pasat, llegides 200 pàgines no m'enganxava.
Ara a l'estiu vaig decidir acabarlo, peró he de dir que he arribat a la página 500 i segueix sense donarme alló que em donen altres llibres, així que l'he tancat, li he tret el punt de llibre i quedarà a la estanteria com la primera obra no acabada del Stephen.
Potser hauré de mirar la peli per saber si realment l'argument acabava valent la pena.

Troben una nau enterrada en un bosc i a partir de llavors els habitants de poble comencen a tenir mutacions i telepatía. Comença una serie de accidens i morts amb un, segons diu, sorprenen desenllaç.

No hay comentarios: