viernes, 24 de julio de 2009

Dexter - 3a temporada

Fa just un any vem descobrir Dexter. Els primers dos capítols no em van agradar gens i vaig pensar: a qui se li ocorre fer una serie de un asassí en serie on l'assasí cau bé?
Vaig pensar que ningú faria una serie de un pederasta o un violador tant feliç pretenent que al reste del món li agradés.

Peró com ja he dit, aixó van ser els dos primers capítols, després van pasar 4 dies i havia vist la primera i segona temporada enganxada a la pantalla sense dormir.
Recordo que l'últim dia vaig anar a dormir a les 2'30h i el dia següent havia d'anar a treballar a Vic i el tren sortia a les 6'45. Portaba 3 setmanes treballant a la empresa i quan em van veure i van preguntar em van mirar amb cares rares quan vaig parlar de Dexter.
(Van pensar el mateix que jo al principi i que debia estar tocadeta)

D'aixo fa un any, pero ara fa 2 setmanes vaig veure que feien la tercera temporada a Cuatro.
No vaig tardar més de dos dies en aconseguirla i ara ja puc dir: QUAN SURT LA 4º!!!!

Una temporada molt moguda, on la Dev busca la seva placa desesperadament, o no, on l'Angel ja es sargent, la Rita es queda embaraçada i en Dexter té un amic.
La pregunta es: En Dexter pot tenir amics? Pot ser una persona normal i no només aparentar'ho?
(De la Laguerta millor no parlo perque la pobre... quina temporada!)

Aquí us deixo la última imatge de la 3ª temporada.


De la temporada 4 he trobat alguns artícles, si algú té curiositat...

No hay comentarios: