domingo, 21 de diciembre de 2008

Comparar i triar

Doncs com ja sé les series que té la meva marca elegida, ara he triat els models que m'interessen i faig una investigació a fons de les seves característiques.
Els models que detallaré son el model W, la millor tv de menys de 2000€ amb la calitat de les de més de 2000€, i la Z la primera amb 200Hz.

El que he fet primer de tot es comparar els dos productes a la web i estudiar les diferencies, i després he anat a la botiga per saber que m'explicaven.

Primer pas: Investigar la web
Podem mirar foros d'opinió, tot i que no m'agrada gaire perque sempre hi ha gent molt contenta amb el producte i altres molt enfadats així que aquesta opció me la solc saltar. El que he fet en aquest cas es demanar la comparació de les 2 tv i mirar les característiques técniques.
La primera diferencia que trobo es a Audio on la W té 20W i la Z té 12W pero porta subwoofer.
El consum d'energia també varia sent la W de 0'2 i la Z 0'18.
El contrast, com ja vaig comentar varia de 50000 a 80000 a favor de Z (el negre és més negre)
I ja está, la W té 100Hz i la Z en té 200 (el doble de frames per segon)

Segon pas: La botiga
Ara vaig a la botiga i pregunto quines més diferencies i puc trobar, i em diu que apart de tot el que ja he buscat, una altre diferencia, de diseny, es que els botons són tàctils i la tv es una mica més gran.

Doncs ja ho tinc tot, casa arreglada per comprar la Sony, moble comprat i colocat i cortines penjades. Ara toca rumiar'ho amb el coixí (Z o W, W o Z), tot i que us haig de dir que a dia d'avui ja he firmat la financiació. M'he quedat la Z.

No hay comentarios: