martes, 5 de agosto de 2008

Inaguració

La paraula mandarina pels palillos es kuàizi o kuài'er, que vol dir «els objectes de bambú per menjar rapidament»(frase que m'ha fet força gracia).
Tot i així, originariament amb xinés clàssic i en alguns altres dialèctes com el Minnan, s'utilitza la paraula Pinyin zhù.

Hi ha varios tipos de palillos, els xinos: llargs de fusta que es fan estrets amb la punta rodona, els japonesos, que es fan estrets amb la punta punxaguda, els coreans, que son curts i de metall, i els vietnamites, mitjans de fusta normalment plans.
Pero jo no sóc d'aquesta clase, jo simplement sóc un esser humà prim.

Després de colaborar en dos blogs, un personal amb la meva germana i la meva tieta d'Holanda, i un de ciéncia on, quan tenim temps, fem petites animacions flash explicant coses com la clonació humana o malalties extranyes per intentar apropar aquestes a la gent de peu, he decidit obrir el meu propi blog per deixar constáncia de les meves addiccions i hobbis que ara detallaré.

Primerament sóc una superfanática de llegir llibres d'Stephen King, tot i que la meva colecció encara no es acabada, (són més de 50 llibres + els que ha d'escriure) puc dir amb un somriure que ja en tinc més de la meitat.

El meu altre hobby son les pelis de dibuixos, estrictament Disney i Pixar. Tot i que en miro d'altres mai he conseguit trobar aquesta goteta de mágia que fa aquestes tant especials.
Juntament amb aquesta afició, puc dir que m'encanta recordar els llibres de quan era petita, i recordar el Babar, el Miffy o el Pandi, dels que segurament algún dia en parlaré.
Crec que també ho he d'englobar en aquest pack, cómics, pelicules o algúna figureta especial (com la meva super novia cadaver que els amics em van regalar per l'aniversari) també tindrán un lloc.

I per acabar el hobby que em fa guanyarme la vida, maquetadora/animadora/programadora (aixó últim ho intento) de Flash, del que sobint parlaré, per explicar als més principiants com funciona o algún truc/tutorial. Juntament amb aixó si algún dia descobreixo alguna cosa impactant que mereixi la pena colocar i que es basi en la informática, la maquetació, el dibuix..., també ho faré.

No hay comentarios: